لیپوماتیک بازو

استفاده از لیپوماتیک امروزه در موارد بسیاری استفاده می شود ، لیپوماتیک صرفا جهت تخلیه چربی به دلیل اضافه وزن نیست بلکه در مواردی لیپوماتیک جهت کوچک کردن قسمت کمی از بدن می باشد که شخص به تناسب اندام برسد .
لیپوماتیک بازو یکی از مواردی می باشد که تاثیر زیادی در اندام های بالا تنه جهت رسیدن به تناسب اندام دارد  .
نواحی از بدن دارای بافت های سخت می باشد ، یکی از نواحی که دارای بافت سخت بوده بخش بازوها می باشد .
در برخی از موارد شخص با انجام تمرینات سخت و منظم ورزشی نمی تواند تناسب اندام و کاهش چربی های بازو را انجام دهد در چنین  مواقعی نیاز است شخص از روش لیپوماتیک استفاده نماید .
در برخی از اشخاص به دلیلی مسائلی مانند وراثت بزرگ شدن بازوها به شکل عجیب رخ می دهد ، این اشخاص دارای بازوهای پرچرب و بزرگ هستند ، این مورد می تواند برای آنها آزار دهنده باشد بنابراین با انجام تمرینات سخت بازو و یا گرفتن رژیم های سخت تلاش به از بین بردن چربی اضافه این نواحی می پردازند ، در اغلب موارد به دلیل سر سخت بودن چربی این نواحی انجام فعالیت های فوق بی نتیجه بوده و از بین رفتن چربی بازوها به شکل اصولی انجام نمی شود در نتیجه شخص باید به دنبال راه کارهای دیگری برای آب کردن چربی این نواحی باشد
گرچه جراحی لیپوماتیک یک جراحی زیبایی بوده ، اما اشخاص می توانند جهت رسیدن به تناسب اندام و ایجاد کردن بازوهای خوش فرم و زیبا از این روش استفاده کنند .
جهت خلاص شدن از چربی های اضافه ای که در نواحی بازوها وجود دارد می توان از روش نوین و جدید لیپوماتیک استفاده کرد و برای همیشه از شر این چربی ها خلاص شد .
پس از جراحی لیپوماتیک بازو نه تنها چربی ها از بین می رود بلکه بافت پوست جوان و تازه تر می شود و شخص احساس بهتری را در زمان پوشیدن لباس ها احساس می کند .

بازو

بازو

 

 

 

 

 

 

 

 

تماس برای تعیین ساعات ویزیت در مطب

۰۹۱۲۷۲۶۶۵۹۲-۸۸۷۹۵۶۳۲
——————————–