مشاوره و جراحی لیپوماتیک , لیپولیز , لیپوساکشن , ژنیکوماستی

مشاوره و جراحی لیپوماتیک , لیپولیز , لیپوساکشن , ژنیکوماستی توسط دکتر شاهرخ الهی متخصص جراحی و جراح پلاستیک

مشاوره و جراحی لیپوماتیک , لیپولیز , لیپوساکشن , ژنیکوماستی

مشاوره و جراحی لیپوماتیک , لیپولیز , لیپوساکشن , ژنیکوماستی توسط دکتر شاهرخ الهی متخصص جراحی و جراح پلاستیک

مشاوره و جراحی لیپوماتیک , لیپولیز , لیپوساکشن , ژنیکوماستی توسط دکتر شاهرخ الهی متخصص جراحی و جراح پلاستیک
بایگانی
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

حذف چربی با لیزر لیپولیز شکم

لیزر لیپولیز


تا چندی پیش برای درمان چاقی موضعی از لیپوساکشن استفاده می شد که تا حدی غیر قابل اعتماد بود. ولی با پیشرفت علم می توان امروزه با استفاده از لیزر لیپولیز به صورت موضعی نسبت به درمان و رفع چاقی موضعی اقدام کرد. لیزر لیپولیز شکم و ران، بدون عوارض جانبی می تواند به راحتی شما را از شر چربی های موضعی و چاقی برهاند و اندامی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

لیزر لیپولیز شکم

از بین بردن چربی شکم کار دشواری است! هر ساله، بیش از صدها هزار نفر در دنیا از روش لیپوساکشن با لیزراسمارت لایو ، لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن سنتی استاده می کنند تا چربی ناحیه شکم را از بین ببرند. شکم شایع ترین ناحیه ای است که با لیزر لیپولیز شکم درمان می شود.
گاهی اوقات، مهم نیست چه رژیم غذایی یا چه نوع فعالیت ورزشی ای دارید، به نظر می رسد که شکم شما مثل قبل صاف و سفت نیست . عوامل زیادی وجود دارد که بر انباشت چربی در ناحیه شکم تاثیر می گذارد که از جمله آنها می توان به سن، ژنتیک، بارداری، رژیم غذایی و غیره اشاره کرد. چربی شکم شایع ترین ناحیه از بدن است که جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی با آن سرو کار دارند. پزشک های مجربی در سراسر دنیا وجود دارند که برای عرضه نتایج موثر و بی خطر از تجربه و تجهیزات کافی برخوردار هستند.
خوشبختانه فناوری لیزر پیشرفته، لیزر لیپولیز ، از قبیل لیزر اسمارت لایپو می تواند تنها در یک جلسه مشکل چربی شکم شما را برطرف کند. لیپوساکشن شکم با لیزر اسمارت لایپو ( لیزر لیپولیز شکم ) معمولا با بی هوشی موضعی صورت می گیرد و یک جلسه درمانی بین ۱ تا ۳ ساعت طول می کشد . پزشک با استفاده از لیزر لیپولیز چربی هایی که در زیر پوست شکم قرار دارد را ذوب می کند. علاوه بر ذوب کردن و برطرف کردن چربی شکم ، لیزر لیپولیز شکم همچنین کمک می کند تا برای بدست آوردن نتایج بهتر پوست شکم شما سفت تر شود. از آنجایی که این روش درمانی از اواخر سال ۲۰۰۶ عرضه شده است، اکنون پزشک های مجربی در سراسر دنیا وجود دارد که تجربه و تجهیزات مناسب برای بدست آوردن نتایج موثر و بی خطر را دارند. اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که از چربی اضافی ناحیه شکم رنج می برید و می خواهید بدانید که آیا روش لیپوساکشن با لیزر لیپولیز شکم برای شما مناسب است، به جلسه مشاوره محرمانه رایگان با متخصص لیزردرمانی ناحیه خود بروید.


مزایای لیپوساکشن با لیزر لیپولیز مخصوص چربی ناحیه شکم :


لیزرلیپولیز شکم با قیمتی مناسب، در زمانی سریعتر می تواند چربی های موضعی را در ناحیه شکم و پهلو را از بین ببرد. پس اگر در ناحیه شکم، بازو، پهلو و صورت دارای چربی ها و چاقی موضعی هستید، می توانید به روش لیزر لیپولیز شکم نیز به عنوان یک گزینه بیاندیشید و درباره آن با دکتر شاهرخ الهی مشورت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی